Barnvakt

Idag hade jag lovat jag skulle vara barnvakt medand L jobbade och P var och hjälpte till att flytta. Fick leka fyrabarns pappa en sväng på dagen, fast tre är ju ganska stora och skätte sig själv förutom att man va tvungen att säga till dom att de va kallt ute fast solen lyste och de såg väldigt trevligt ut.
Allt gick faktiskt bra och det kom bara fram lite lite syskonkärlek eller va man ska kalla de. Men de är väl ganska normalt kan jag tänka mig.

Ikväll ska jag nog ut och gå en sväng plus att jag skulle iväg till en kusin som fått lite virus i datorn.

Gick alla dagar utom en förra veckan, har inte åkt bil till jobbet på 2v nu, får se när de blir så dåligt väder att man inte orkar gå. Som de vart nu ett tag så har de vart supernice, svårt att klä sig men bra, är ju kallt på morgonen och varmt när man ska hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback