Inget samtal....

Väntade mig att dom skulle höra av sig från gymet igår eller idag så jag fick ringa igen och säga att dom skulle be henne ringa mig. Tänkte jag skulle få mig lite information om hur dom kan hjälpa mig komma i form, det är ju ett bra steg i rätt riktning.

Annars var ju matchen igår en katastrof även om de va lite underhållande, 4-4 IGEN. Har alla fått välja va dom ska spela då ingen spelar bakåt? Det enda possitiva är väl att dom gör ganska mycke mål. Näe nog pratat om de, tragiska händelse. Jenny tyckte de inte va så viktigt igår, vet inte om hon förstår att de är en jääävla massa år sen vi vann ligan sist.

“Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.”
/Bill Shankly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback