Kikat på ett par hus

Nu har man kikat på ett par hus, ett litet som va hur gulligt som helst och ett som är helt ok fast med en del att göra även där. Det dumma med de senare var delvis att man inte kan göra 3rum utan att ha något som man måste gå igenom för att komma till de sista. Inte så roligt men de funkar, får rita lite på de och se va de går att göra. Får se om de blir något bud på något av dom eller om vi struntar i de, kanske går att lämna ett skambud på de senare, var tydligen ingen som lämnat något bud alls, tomten va faktiskt bra tyckte jag, men jag är ju inte någon riktig trädgårdsmänniska jag heller.

Annars knallar jag på till jobbet, har gjort de i snart 4v, märkte nyss man inte ens är annfådd när man kommer fram, de enda är att man börjar bli lite svettig för de börjar bli varmt även på morgonen. Får se hur man ska lösa de, kan ju duscha på jobbet om de skulle vara allt för varmt. Har även fått ett skavsår på skavsåret under foten, INTE skönt, får åka på apoteket imorgon och kolla om dom har något bra mot sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback