Knallar på, 14000 idag

Har inte blivit lurad att ta bilen till jobbet än, ganska skönt att gå faktiskt, plus att man hinner fundera lite på allt möjligt under tiden. Idag såg jag att de har blivit ett hus till salu på vägen där jag går i ett område jag faktiskt skulle kunna tänka mig att bo i, möjligen huset va lite för litet men charmigt är de.

Jag var även upp på ett av gymen i stan för att få lite information om va de kostar att ha en dryg jävel som tvingar en att komma i form. Tyvärr så va fick jag inte riktigt reda på de idag men dom skulle ringa mig imorgon. Jag funderar faktiskt på att betala större summor pengar för att få ett RIKTIGT dåligt samvete om jag skiter i att träna, kostar de inget att inte träna så varför ska man göra de?!? Visst är resonemanget dummt i huvet men de är sant, ju dyrare de är att träna ju mer vill man göra de för att de inte ska kosta 3-400.-/gång man tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback