Det vart inte uppdaterat mycke bättre...

... men jag har faktiskt rört på mig.

Jag håller i med tanten som pushar på mig ungefär en gång i veckan samt att jag tränar lite själv också. Idag var jag nyss ut och sprang 3½km här i Wien där jag ska jobba ett par dagar nu. Ja, visst är de så, man får åka hemifrån när de äntligen blir lite bättre väder ute, är de inte tråkigt så säg. Började ju redan i bilen på vägen ner till Arlanda, i höjd med Uppsala spöregnade de så bilarna körde sakta på E4an, det händer lixom inte varje dag. Sen får man flyga till ett Österrike där de är grått och tydligen ska bli dåligt väder, det enda possitiva är väl att de än så länge är ganska varmt.
Något som va lite roligt va läget på hotellet där jag bor, Austrian Trend Hotel Messe, de ligger precis brevid en nöjespark, ser allt man kan åka från mitt fönster. Kanske inte finns något roligt men de kvittar ju eftersom jag inte ska dit idag så då kommer de inte bli av att jag kommer in där, men ser inget som ser spännande ut att åka så jag klarar nog mig.

I onsdags va jag på mitt första Core pass på VÄLDIGT länge, sist jag va minns jag att jag hade träningsvärk i maken rätt länge efter, nu när jag tränat någon vecka rätt fokuserat på mage/rygg såhade jag faktiskt ingen värk alls. Det enda jag hade var under passet och de va väldigt mycke brist på teknik, haha. Som tur var hade jag med mig P som hade lika dålig teknik som jag hade, plus att han hade lite känningar i magen dagarna efter.

Nu ska jag packa ihop här och hoppa in i duschen så får vi se om man får någon mat, verkade inte finnas så mycke spännande i närheten så de kanske får bli mat på hotellet. Fast man kan ju alltid fråga i receptionen, dom brukar ha koll på vad som finns i närheten.

Ha de.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mäh... du sa ju till mig på msn att du sprungit 3,5 km och så skriver du här 5,5, vilket var det då? ;)



Puss puss min snygging


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback