Fullt ös på gymmet idag

Idag var de sista gången innan det blir "sommar uppehåll" med min tjej som vrider ur de sista lilla som finns innan man ska hem. Känndes som de gått framåt sen vi började för några veckor sen och de borde de väl rimligtvis gjort också tycker jag. Nu får jag bara se till att de hålls i över sommaren också, men de ska man väl klara av tycker ja.

Något som dock inte är lika roligt är att underbenet fortfarande inte känns OK, tror jag får plocka ut cykeln lite istället, känns som att belastningen kommer vara mycke mindre än när man springer då. Det är ju värt att prova tycker ja.

Nu blir de sängen en stund så man har ork att ta sig till jobbet sista dagen innan helgen, sen är de ju "bara" tre veckor kvar till semestern ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback