Nu har de allt uppdaterats dåligt.

Jo, dåligt har de blivit. Kanske inte odugligt tränat men har inte uppdaterat mig här.

Har löpt någon sväng ute plus ett till pass på gymmet med damen, faktiskt jävligt roligt fast man blir slut så de känns som man ska dö (hur kan de va roligt, de känns lite sjukt). Man är så jävla skönt trött i kroppen efter att man tagit ut sig totalt.

Idag va jag till gymmet igen, intervallöpning till att börja med sen lite styrkeövningar för mage och rygg. Börjar bli lite lättare ocskå, inte så mycke på vågen men magen minskar i cm och de är väl lika bra de, har inte minskat mer än ungefär 2kg men har tappat 4-5cm så de kanske kommer på vågen sen också.

Nu ska jag belöna mig med lite jordgubbar har jag tänkt mig.

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback