Dags för en uppdatering.

Nu har de vart lite längre helg igen och då passade jag och Jenny på att åka ner till södra Sverige. Åkte ner i torsdags efter jobbet och kom hem igår kväll, ganska trevligt måste jag säga men de är lite drygt med att sitta i bilen så länge. Träffade en liten Theodor också, 3v och väldigt gullig som alla andra bebisar ;)

Idag va men tillbaka på jobbet och försökte förstå vad de är man fått ärva av kollegan som slutat, men nu börjar poletten trilla ner, sakta men säkert. Är tur jag får henne med mig till Barcelona när vi ska ha utbildning, MEN när de är dags för Wien så verkar de tyvärr som jag får åka själv, scary.

Har även vart iväg till gymmet idag, vart lite uppvärmning på cykel sen mycke armar, får se hur de känns imorgon, säkert gör de ont som fan. Det va bättre än sist jag tränade, då började jag med Bodypump och direkt efter passet kunde jag inte få upp armarna så högt jag kunde tvätta håret, så lite måste man allt lärt sig.

Nu är de dags för lite CSI igen.
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback