Fyllkärringar och lite tapas.

Nu är man i Barcelona och ska ha lite utbildning med säljarna här nere är de tänkt, vi får väl se hur de går men Åsa är ju med och kan hjälpa mig lite så de ska nog gå bra.
På vägen ner idag så fick jag "lyxen" att sitta brevid ett gäng gapiga "fyllkärringar" som gjorde man knappt kunde sova en sekund på planet och som även lyckades reta upp en spanior som satt i gången mitt emot mig så han vart halvt galen. Förstår inte varför man måste hålla låda 3½h, räcker de inte med en halvtimme eller nått sånt?

Nyss var vi ut och käkade på Cerveceria Catalana, var ett liten tapas hak inte så långt från hotellet. Beställde en mixad talrik med tapas som innehöll de mesta som jag egentligen inte tycker om men de va bara att äta och se glad ut, annars får man ju vara hungrig. De vart iaf lite räkor, friterade småräkor (såg de ut som), något större friterat som inte var gott men allt gick väl att äta, var lite annat också men de har jag glömt vad de var, hoppas de blir en stor stek imorgon ;)

Nu tänkte jag sova lite så ni får ta de lugnt.

Que sueñes con los angelitos.

Kommentarer
Postat av: joggs

tapasdiet låter kanon. var det nå party i barcelona under och efter CL segern då?

2009-05-28 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback