Imorgon är de dags

Japp, de är sant. Imorgon är de tänk att delar av mitt nya liv ska börja då jag har min första "date" med damen som ska hjälpa mig komma igång och i form.
Funderar lite på hur man ska börja och vad man kan tänkas sätta för realistiska mål. 10kg eller 10cm på midjan, vad kan va enklast, antar innan de är klart så kanske jag nått båda. Kollade vågen hemma igår och den visade 91kg och måttbandet visade 98cm.
Hur långt kan man hinna till semestern? Det är väl 10v eller något sånt tills dess, idag är de sista dagen av vecka 19 och min semester börjar v30.

Imorgon kommer de nog ingen uppdatering för de är tillställning med jobbet imorgon kväll men på tisdag kanske jag kan säga om jag har något mål och hur jag ska göra för att ta mig dit. Sen om jag missköter mig så får ni vara arga på mig så jag tar mig tillbaka dit jag BORDE vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback