Joo, men de va ju imorgon de va dags...

Ja så var de faktiskt, det var inte idag utan imorgon som de va dags att börja komma igång. Hur fan kan jag tagit fel på dag, iofs tog vi de på telefon efter att hon inte kunde så jag är ju inte helt säker vem de är som gjort fel faktiskt. Men men, blir en dag sen men de gör ju inte så mycke.
Det irriterande var ju att jag skulle till frissan imorgon och bli fin, men fick ringa och boka om de men fick en tid snart så de ska inte vara något problem, får se ut som en lockig pudel ett tag till helt enkelt.

Nu ska jag hämta lite prylar innan jag drar till jobbet en sväng, har ju vart på utbildning för att bli "Första hjälpare" idag, får se hur de går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback