Ny leksak

För att kunna springa lär man väl ha en pulsklocka och en sensor till skorna som håller koll på hur långt man springer. Det låter ju hur naturligt som helst, eller hur? Idag var iaf jag och köpte två klockor, två fotsensorer och en platta så man kan överföra träningsresultatet till datorn.
Tänkte först att Jenny skulle få en i födelsedagspresent men kunde inte hålla mig från att börja använda min egen så hon fick sin idag hon ocskå, så får hon något litet när hon fyller också.

När man köper något så måste man ju testa den också så jag var ut och sprang 3.8km, vet inte hur bra det räknades då jag inte hade kalibrerat den men min uppskattning på avståndet så kan de nog stämma väldigt bra. När jag får tid lust och ork sen så får jag mäta upp en kilometer och springa den för att få en bra kalibrering.

Nu ska jag stretcha, duscha och kolla om de går att äta något.

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback