Startpunkten är skriven.

Nu ska jag ha börjat.. Idag vart de en inventering av vart jag startar och jag kan ju lätt erkänna att jag inte var de bästa fysiska formen i mitt liv.
Fick i uppgift nu till nästa sväng att göra en inventering av vad jag stoppar i mig på en vecka. Man blir ju lite rolig att de kommer en Anna Skipper som lägger fram allt, fast jag har faktiskt vart duktig nu ganska länge så jag tror inte de är någon katastrof, även om de finns en del förbättringar man själv redan vet om.

Imorgon funderar jag på om jag ska ut och springa en sväng, eller de är väl bättre att kalla de för att gogga när man vet att man inte kommer orka springa hela sträckan, men de va mycke mycke bättre andra gången än första man va ut på och då springer man inte ens långt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback