Träningsvärk kan jag lova

Har vart ut ett par svängar och sprungit nu, känns faktiskt ganska bra lär jag säga det känns bättre varje gång. I lördags var jag och Jenny ut på en lite mer kuperad tur på skogsvallen, var faktiskt något litet får ute som betade också.
I söndags va jag lite trött i vaderna men spelade fotboll med brorsan och lite andra, efteråt så tycker jag de känns jävligt dumt för att vaderna känns fan inte alls roliga idag kan jag säga, men de är ju bara att vila lite så är de som vanligt igen.

I morgon ska jag upp till damen som hjälper mig, har fört dagbok på vad jag äter och märkte man har väldigt mycke sämre rutin på att äta under helgen. Inte lika ofta och med obefintlig regelbundenhet, hur fan ska man lösa de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback